mandag 6. februar 2012

Sellerirotsalat-ala'potet'salat - lavkarbo ♥

Mmmmm, godt med potetsalat :)
Då e tilbehøret klart for årets grillsesong ;))


Her er min potetsalat :)
Men bruk gjerne di gamle favoritt-oppskrift,
og bytt ut poteta med sellerirot. Og event sukker
med alternativt søtstoff. 
Hadde ikkje anna å spise vedsiden av, so
då vart det pølser, grilla i ovnen ;))

200 g sellerirot - kutt i terningar.
50 g purreløk - kutt i fine skiver
50 g sylteagurk - finhakk
50 grønt, surt eple - kutt i terningar
150 g seterrømme
75 g majones
sitronsaft (ca 1/2 sitron)
knapt 1/2 ts tagatesse
1 ts sennep
salt og pepper

Kutt sellerirota i terningar og kok den mør i
fløte, olje eller vatn som er salta. Sil av væska 
når det er mørt nok, tar ca 15-20 minutt.
Avkjøl sellerirota før den blandes i salaten.
Bland sammen seterrømme, majones,sennep,
sitronsaft, salt og pepper. Bland i eple, agurk 
og purre. Ha i den avkjølte sellerirota til slutt.

Serveres som 'vanlig' potetsalat :)

Eg hadde også oppi litt tomatpure i ei lita skål,
som en liten smak på grill'potet'salat. Det var
også godt. Då er iallefall potetsalaten 'i boks' :)

1 kommentar:

  1. Dette her har jeg tenkt på å lage lenge!!! Har ikke kommet meg så langt ennå, men jeg er så enig med deg! Sellerirot er rett og slett fantastisk istedenfor poteter! Fløtegratinert sellerirot synest jeg er bedre enn fløtepoteter:-) Og ha "potetsalat" til grillsesongen er jo helt fantastisk! Skal lage det i sommer jeg også:-)

    SvarSlett