søndag 18. desember 2011

Gløgg - lavkarbo ♥

Då har eg kosa meg med en god kopp gløgg.
Måtte prøve den ut, sånn at oppskrifta 'sitte' til
lissjejulafta, for då MÅ eg ha gløgg :)

Oppskrift til 2 koppar:

100 gram bringebær
25 gram blåbær
25 g tagatesse
4 dl vatn
3 nellikspikar - knus dei med fingrane
litt ingefær
litt kardemomme
1/2 mandarin
1 kanelstang

Ha alt oppi ei panne og lat det småkoke/trekke 
under lokk ca 45 minutt. Sil blandinga.

Serveres med hakka mandlar og gojibær.

Mmmmmm dette vart en kjempegod gløgg.

So då er gløggoppskrifta til lissjejulafta klar :)

3 kommentarer:

  1. Å det såg kjempegodt ut det skal eg jammen prøve ein dag;-)

    SvarSlett
  2. Det så godt ut. Med lavkarbo gløgg. tiner du bringebærene eller har du de oppi frosne? Og er det fersk ingefær du bruker? :)

    SvarSlett
  3. Eg hadde bæra oppi frosne. Og ingefær og kardemomme e frå krydderglass :) hadde sikkert vorte endå meir smak om det hadde vore fersk ingefærrot og kardemommefrø, men det hadde eg ikkje i hus :) Nydelig var den iallefall, og gojibæra vart omtrent som rosiner når dei vart putta oppi gløggen :)

    SvarSlett