onsdag 31. august 2011

Pasta frå Lavkarbohuset......... grøss :((

Bestilte pasta frå Lavkarbohuset,
og hadde store forhåpninga :)
Gleda meg til skikkelig pasta, og var spent når eg
henta pakken på posten i dag.

Og mens den låg oppi pakke, såg den grei ut den.
Som grov pasta, verken meir eller mindre.


Eg putta den i panna i kokande vat,
det fosskokte i 15 minutt som det stod på pakken.
Eg laga en god pastasaus, mens eg venta på pastaen.

Eg lot den renne av seg i ett dørslag, og lot masse 
meierismør smelte i pastaen.

Laga meg til ett godt fat med pasta og saus.
..............
Den einaste måten eg kan beskrive denne pastaen på er:
det hadde smakt akkurat det samme om eg hadde gått 
nedi fjøra og henta meg tang og tare og kokt til middag.
For en GEDIGEN skuffelse :((((((
At det var fryktelig dyrt, hadde vore greit om det
hadde smakt pasta, eller i nærheten av pasta.

STYR UNNA denne folkens.

8 kommentarer:

  1. Samme her! Jeg har faktisk tenkt tanken på om det ikke er noen som selger halvfabrikata til lavkarbofrelste som oss! For jeg bruker i alle fall mye mer tid til matlaging nå enn hva jeg gjorde før! Tydeligvis ikke alt som er godt, men da vet vi det! Takker også for advarselen ;o)

    SvarSlett
  2. takk for advarselen. Det er så bra at dei som prøver det, sei kordan det smaker. Skal ikkje vurdere dette emd andre ord

    SvarSlett
  3. :-) takker for advarsel:-) er jammen meg ikke alt som er like godt:-P pizza bunnen de har på lavkarbo huset synest jeg var god, men da skal jeg IKKE kjøpe den pastaen:-) fytti katta, hørtes ekkelt ut:-)

    SvarSlett
  4. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
  5. Eg har tatt vekk en kommentar her, og ber Lavkarbohuset om unnskyldning for at eg beskylda dei for å spekulere i andre sitt kosthold, med å lage en fryktelig dårlig pasta. MEN eg ber IKKJE om unnskyldning for å meine at dette er den verste pastaen eg har smakt :////

    SvarSlett
  6. hei, ny leser her, nei det er smak og behag det, jeg har ingen problemer med den pasta,men lavkarbotorget har kjempebra pasta til svert lav karbo, det er da ikke all mat som er likego her heller da, det man ikke liker er greit, men ikke ver så negativ da, har ikke jeg smakt den hadde jeg trodd dere, men med krydder o salt og er godt. hilsen bli vakker

    SvarSlett
  7. Klart det er smak og behag :) Men for meg var denne so grusom, at eg hadde ikkje klart å dekke den smaken med den beste kjøttsaus. Og prøvar du noke hos meg som ikkje fell i smak, er du hjertlig velkommen til å gi tilbakemelding på det :)

    SvarSlett