onsdag 25. mai 2011

Squash-julienne, squash-spaghetti ♥

I dag har eg laga noke som eg IKKJE hadde trudd var 
mulig å lage...eller kunne vere godt i det heile tatt ;))))
Eg har laga squash-julienne, eller squash-spaghetti :)

Kjøpte meg ett Juliennejern på Rema i dag, kr 42 :)
So då er det berre å strimle i vei......

Oppskrifta på Squash-Julienne fant eg i Frida sin blogg,

Eg strimla opp ca 200 gram squash,
og det var litt knapt til en porsjon.

Squash'en steike du ett par minutt, til den er varm.
Ikkje for varm, då blir den lett brent.

Det er viktig at du skyller godt av saltet
før du steiker den, ellers blir  det lett for salt.

Og når eg åt dette sammen med kjøttsausen,
hadde eg virkelig følelsen av å ete spaghetti :)
Og det hadde eg ikkje trudd var mulig ;)

Kjøttsausen min i dag:


Kjøttdeig
Paprika
Løk
Kvitløk
Mais
Landlord tomatpure (lite karbohydrater)
Fløte
Creme fraishe
Seltinsalt, Oregano, PepperMix og Paprikakrydder.

So strødde eg over litt raspa Norvegia.

Squash-spaghettien ligg under kjøttsausen,
men litt 'usynlig' fordi eg hadde litt for varm olje.
Den vart litt brent, og ikkje so fin på bilde ;))),
men uansett god på smak.

Vel bekomme og nyt :)

1 kommentar:

  1. Takk :) Da blir det "spaghetti" og kjøttsaus i morgen på meg og gutta :) Vandlig spaghetti på dem og squash på meg. Bare finne en slik dingse bons du strimlet med ;)

    SvarSlett